DecoDorka

Megújult a kerti padunk

2017. május 29. - decodorka

Múlt héten az időjárás közbeszólt, de ma befejeztem a kerti padunk átfestését. A fa ülőfelület már nagyon igényelt egy kis felületkezelést, így nem csak esztétikai szempontból volt szükség arra, hogy nekiálljak.

Az enyhén rozsdásodó fém vázat Motip Fly szürke alapozóval kezeltem. A fára nem került alapozó, mert saját keverésű krétafestékkel festettem, mely nem igényel előzetes beavatkozást. A festéket 2 rétegben kentem fel. Száradás után pici csiszolás, majd waxolás után ilyen lett:

img_20170529_134832.jpg

A végén kapott 2 réteg lakk réteget, hogy minél tartósabb legyen. Kültéri bútoroknál erre különösen érdemes odafigyelni.

FESTÉS ELŐTT

img_20170523_142436.jpg

FESTÉS UTÁN

img_20170529_134818.jpg

Nem műveltem nagy dolgot, mégis szemmel látható a különbség. Ha Neked is van rossz állapotú kültéri padod, amit inkább elrejtesz a vendégek elől, érdemes rászánni 1-2 órát és némi festéket, lakkot, hogy a kert díszévé válhasson.

Szép napot,

DecoDorka

 

 

Ha tetszett a bejegyzésem iratkozz fel hírlevelemre, hogy ne maradj le semmiről! ;)

Név*
Email*

A bejegyzés trackback címe:

https://decodorka.blog.hu/api/trackback/id/tr8412548423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása