DecoDorka

Megvalósult terv, avagy az élet apró örömei

2018. március 13. - decodorka

Számomra nagy dolog, hogy végre befejezhettem egy aprócska projektet a házunkban. Egy hétvégi estén erőt vettem magamon és megvarrtam az ülőke és párna huzatokat. Tudom nem nagy lépés egy rendes varrómaminak, de nekem igen, mert egyrészt hobbi varróként időnként meggyűlik a bajom a masinával, másrészt ilyenkor ki kell költöznöm a varrófelszerelésemmel az étkezőbe és ezzel együtt fokozódik az érdeklődés a varrás tudománya iránt. Viszont most örömmel konstatálom, hogy elérkeztek a gyerekek abba a korba amikor ezt kulturáltan tudjuk kezelni :) img_20180312_141809.jpg

A párnahuzatokat kötött pulóverből készítettem. Itthon nem volt beáldozni való anyagom hozzá, így a Hádából szereztem be őket. Egyszerű megvarrni, így bátran merem ajánlani kezdőknek is. A párna alsó részébe zippzárt varrtam, hogy mosható legyen a huzata. Az ülés huzat szürke vászon anyag. A szivacs amit hónapokkal ezelőtt vágattam végre nem csupaszon van. Hurrá!

img_20180311_191104.jpg

Ha régebb óta követsz a ládikót láthattad már. A vaterás szerzemény néhány hónapja még a gyerekszobában funkcionált játéktárolóként. A szerepe most is megmaradt, csak most a nappaliban áll a játszósarok mellett. Egy kicsit felturbóztam még a múlt nyáron, új színt kapott és chevron mintákat festettem rá. 

lada.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://decodorka.blog.hu/api/trackback/id/tr3813736436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása