DecoDorka

Őszi dekorációim...

2016. október 20. - decodorka

Az ősz általában hideg, zord, ráadásul sokat esik az eső és legtöbbször kimozdulni sincs kedved?! Ne hagyd, hogy elrontsa a hangulatodat, éld túl, sőt inkább éld meg kellően vidáman és hozd ki belőle a legtöbbet. Egyáltalán nem kell sok kreativitás ahhoz, hogy picit feldobd az otthonod. Ha a virágot szereted akkor virággal, ha tököt szeretsz faragni akkor azzal vagy akár festhetsz is rá és miközben pingálod egyszer csak azt veszed észre, hogy a Te szád is mosolyra húzódik :) 

Előző bejegyzésemben őszi dekorációs ötleteket mutattam be, most lássuk én mivel készültem idén.

img_20161017_110530_1.jpg

Tököt egyedül még nem faragtam, pedig nagyon szuper ötleteket láttam tegnap este, talán majd jövőre. Helyette leteszteltem milyen lenne ha festenék rá.  Első körben kis családunkat "örökítettem" meg ebben a formában, remélem tetszik!

img_20161019_135257_1.jpg

Ha még nincs tökre eleged a tökökből megmutatom ezt az egyszerű összeállítást is. A bejárati ajtónál találtam neki méltó helyet. Semmi extra, mégis nagyon tetszik. És Neked?

img_20161011_172632.jpg

img_20161019_123831_1.jpg

Ezt a kosarat még tavasszal kaptam ajándékba, eddig arra várt, hogy valamilyen dekorációval díszeleghessen. Ahogy a kép is mutatja dísztökök, kukoricák és borostyánlevelek kerültek bele. A lépcsőn elé helyeztem még két lámpást is, melyek teamécsessel megvilágítva a hideg őszi estéken rendkívül hangulatosak tudnak lenni.

img_20161020_150825_1.jpg

Végül egy újabb kosaras összeállítás. Itt csalnom kellett egy kicsit, ugyanis eredetileg csak a virágok kerültek volna bele a kosárba, de mivel nem töltötte ki kellően (cserepesként vannak benne) a már jól bevált borostyánnal öleltem körbe, ezzel kitöltve a hiányos részeket. Egyébként ez a kosár a kidobástól lett megmentve, itt-ott hibádzik, de miért is kellene tökéletesnek lennie? :)

Te milyen őszi dekorációkkal készülsz?

Szép - esőmentes - napot!

DecoDorka

 

 

Ha nem szeretnél lemaradni az aktuális bejegyzésekről, hírekről, iratkozz fel hírlevelemre!

Név*
Email*

A bejegyzés trackback címe:

https://decodorka.blog.hu/api/trackback/id/tr4611824575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása